16 Nisan 2009 Perşembe

Gewer-Warrior.Org Tarafımca Hacked !


Ghost adlı şahısın ve Mübarek kod adlı adamların sitesi gewer-warrior.org hacklendi. siteye meta attım bizim sitenin hostuna yönlendi dediler güneyli kendini hackledi ardında anasayfaya index attım sap gibi kaldılar beklemediler çünkü

Site: Gewer-Warrior.Org

ZoneLer : http://www.datapaylasim.com/deface_mirror/?id=130744
http://mirror-h.org/deface_mirror/?id=3634

Bazı yerlerden mirror alınmıyodu kendilerimi aldı artık bilmiyorum bende alıan yerlerden aldım bunlar meta atılmıs halinin mirror anasayfanın mirrorunu alma gereksimi duymadım : )

GüneyLi Ve The_Power Gene sahnede : )=

1 yorum:

Adsız | 16 Kasım 2009 09:37  

cw hidayet in beyninizi söktügü yetmeni sanırım cigerinizide söksün sölimde

Tu comentario será moderado la primera vez que lo hagas al igual que si incluyes enlaces. A partir de ahi no ser necesario si usas los mismos datos y mantienes la cordura. No se publicarán insultos, difamaciones o faltas de respeto hacia los lectores y comentaristas de este blog.